Ta strona jest ARCHIWALNA.
Aby przejść na nową stronę główną Uczelni prosimy klinąć tutaj.
Ostatnia aktualizacja: styczeń 2015.

Jeśli chcesz przejść na starą stronę kliknij tutaj.

english version

Lokalizacja: Administracja > Biuro Karier > Oferty pracy, praktyk, wolontariat

Oferty pracy, praktyk, wolontariat

MŁODZIEŻOWE BIURO PRACY
30- 018 KRAKÓW al. Słowackiego 44
tel./faks 12 633-23-88
e - mail: mbp.krakow@ohp.pl
www.mbp.ohp.pl

OFERTY PRACY


• OFERTA 295/11/2014
PRACOWNIK OBSŁUGI STOISKA BOŻONARODZENIOWEGO - wymagania: aktualna książeczka z badaniami Sanepid, doświadczenie w sprzedaży, prawo jazdy kat. B, miła aparycja, komunikatywność, umowa zlecenie, czas pracy: 12 godz. co drugi dzień od 28.11. do 23.12.br.) - wynagrodzenie: 9,00 zł netto/godz.

• OFERTA 294/11/2014
KONSULTANT TELEFONICZNY - wymagania: orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, czas pracy: ¾ etatu, umowa o pracę, wynagrodzenie: 1260 zł brutto/mc

• OFERTA 293/11/2014
POMOC NA PRODUKCJI W DZIALE HAFTU (Wzgórza Krzesławickie) - czas pracy: pierwsza zmiana 6-14, II zmiana 14-22, umowa zlecenie, wynagrodzenie: 9,50 zł brutto/godz.

• OFERTA 292/11/2014
OSOBA SPRZĄTAJĄCA (szpital, centra handlowe, restauracja) - wymagania: aktualna książeczka
z badaniami Sanepid, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, umowa zlecenie, czas pracy: pełny etat, trzy zmiany, wynagrodzenie: 1680 zł brutto/mc, 7,00 zł brutto/godz.

• OFERTA 290/11/2014
PRACOWNIK POMOCNICZY - SORTOWANIE OWOCÓW (praca w niskich temperaturach)
- wymagania: aktualna książeczka z badaniami Sanepid, umowa zlecenie, czas pracy: 7.00-15.00, wynagrodzenie: 8,00 zł netto/godz.

• OFERTA 289/11/2014
KONSULTANT OBSŁUGI INFOLINII - wymagania: dobra dykcja, komunikatywność, podstawowa znajomość obsługi komputera, umowa cywilnoprawna, czas pracy: elastyczny grafik, wynagrodzenie: 12,00 zł brutto/godz.

• OFERTA 287-288/11/2014
ASYSTENT ds. PROCESÓW (kontakt z klientami zagranicznymi) - wymagania: bardzo dobra znajomość j. angielskiego, wykształcenie wyższe mile widziani absolwenci prawa, umowa o pracę, czas pracy: pełny etat, wynagrodzenie: do ustalenia podczas rozmowy

• OFERTA 286/11/2014
PRACOWNIK GOSPODARCZY - wymagania: aktualna książeczka z badaniami Sanepid, szczepienie WZW typu B lub gotowość zrobienia szczepień, umowa zlecenie, wynagrodzenie:
8,00 zł netto/godz.

• OFERTA 283/11/2014
ANALITYK DS PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH (opis stanowiska: utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientem zagranicznym, procesowanie danych finansowych, przygotowanie raportów i analiz, rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych) – wymagania: bardzo dobra znajomość jednego z wymienionych języków : francuski, niemiecki, hiszpański, holenderski, włoski, węgierski, duński, szwedzki, norweski, fiński, chorwacki, czeski, rosyjski, portugalski, flamandzki, dobra znajomość języka angielskiego, gotowość do podjęcia pracy w obszarze księgowości i finansów, dobra znajomość obsługi MS Word, MS Excel, chęć podnoszenia swoich kwalifikacji, umowa
o pracę, czas pracy: 40 godz. tyg. wynagrodzenie: do uzgodnienia

• OFERTA 282/11/2014
ASYSTENT DS WSPARCIA KLIENTA ZAGRANICZNEGO (opis stanowiska: kontakt
z klientami zagranicznymi, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera) – wymagania: bardzo dobra znajomość jednego z języków obcych : angielski, niemiecki, francuski,
umiejętność pracy w grupie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office, mile widziane doświadczenie
w obsłudze klienta, umowa o pracę, czas pracy: 40 godz. tyg. wynagrodzenie: do uzgodnienia

• OFERTA 281/11/2014
ANALITYK DS PROCESÓW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO (Opis stanowiska: utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientem zagranicznym, procesowanie danych finansowych, przygotowywanie raportów i analiz, rozliczanie
i uzgadnianie kont księgowych ) – wymagania: bardzo dobra znajomość języka angielskiego, gotowość do podjęcia pracy w obszarze księgowości i finansów, dobra znajomość obsługi MS Word, MS Excel, chęć podnoszenia swoich kwalifikacji, umowa o pracę, czas pracy: 40 godz. tyg. wynagrodzenie: do uzgodnienia

• OFERTA 280/11/2014
KONSULTANT TELEFONICZNY – wymagania: dobra dykcja, komunikatywność, podstawowa znajomość obsługi komputera, umowa zlecenie, czas pracy: min. 20 godz./tygodniowo, wynagrodzenie: 8,20-9,35 zł brutto/godz.

• OFERTA 279/11/2014
SPRZEDAWCA – KASJER (Skawina) - wymagania: aktualna książeczka z badaniami Sanepid, umowa o pracę na czas określony, czas pracy: weekendy, zmiana nocna, wynagrodzenie:
9,00 zł netto/godz.

• OFERTA 278/11/2014
RECEPCJONISTA/KA (miejscowość Dosłońce k. Racławic) - wymagania: wykształcenie ekonomiczne, komunikatywna znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość podstaw księgowości, umowa na czas określony, czas pracy: pełny etat, wynagrodzenie: 1680 zł brutto/mc (pierwsze trzy miesiące)

• OFERTA 277/11/2014
KELNER/KA - OBSŁUGA BANKIETÓW (miejscowość Dosłońce k. Racławic) - wymagania: aktualna książeczka z badaniami Sanepid, status osoby uczącej się, umowa zlecenie, czas pracy: weekendy, wynagrodzenie: osoby do przyuczenia-6,00 zł netto/ godz. osoby z doświadczeniem-10,00 zł netto/godz.

• OFERTA 276/11/2014
KELNER/KA, BARMAN/KA (miejscowość Dosłońce k. Racławic) - wymagania: aktualna książeczka z badaniami Sanepid, podstawowa znajomość j. angielskiego, mile widziany staż, umowa na czas określony, czas pracy: pełny etat, wynagrodzenie: młodszy kelner, barman-6,00zł netto/godz.
z praktyką-8,00 zł netto/ godz.

• OFERTA 271/10/2014
PRACOWNIK POMOCNICZY, PRACOWNIK INWENTARYZACJI (Modlniczka) – umowa zlecenie, czas pracy: prace przygotowawcze 19 listopada, inwentaryzacja 30 listopada,
8 godz. dziennie, ok. 40 godz. w tygodniu, wynagrodzenie: 8,00-8,50 zł brutto/godz.

• OFERTA 269/10/2014
MECHANIK-MECHATRONIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH (prace pomocnicze przy naprawie samochodów ciężarowych, system szkoleń MAN-a, szkolenia wyjazdowe w Warszawie, samodzielny mechanik-mechatronik MAN) – wymagania: doświadczenie w naprawach pojazdów ciężarowych, dobra znajomość obsługi komputera, mile widziane prawo jazdy kat. C, umowa
o pracę, czas pracy: etat, wynagrodzenie: uzależnione od efektywności pracy, po 2 miesiącu
11 zł brutto/godz.

• OFERTA 268/10/2014
KASJER SPRZEDAWCA – wymagania: obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego, komunikatywność, znajomość pakietu Office, znajomość technik sprzedaży, umowa zlecenie, czas pracy: pon - sob 9-21, niedziela 9-20 praca zmianowa, wynagrodzenie: 10 zł/godz. brutto,
po 2 miesiącu 11 zł brutto/godz.

• OFERTA 267/10/2014
KASJER MAGAZYNIER (rozładunek dostaw, zatowarowanie sklepu) – wymagania: znajomość kas fiskalnych, uprawnienia na wózki widłowe, komunikatywność, mile widziani studenci, umowa zlecenie, czas pracy: pon-sob 9-21, niedziela 9-20 praca zmianowa, wynagrodzenie: 10 zł/godz. brutto, po 2 miesiącu 11 zł brutto/godz.

• OFERTA 266/10/2014
PRACOWNIK POMOCNICZY (Borek Fałęcki) – wymagania: zdolności manualne, umowa zlecenie, czas pracy: 6.00-18.00 godz., wynagrodzenie: 6,50-7,00 zł brutto/godz.

• OFERTA 265/10/2014
ELEKTROMONTER – wymagania: uprawnienia SEP 1kV, minimum 2 letnie doświadczenie jako elektromonter, umowa zlecenie, czas pracy: 8 godz. dziennie, wynagrodzenie: 15 zł netto/godz.
+ prowizja

• OFERTA 264/10/2014
TELEFONICZNY KONSULTANT (Kraków- Podgórze) – wymagania: dyspozycyjność min.
120 godz. miesięcznie, kreatywność, dobra dykcja, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umowa zlecenie, wynagrodzenie: 1440 zł/mc brutto (stawka godzinowa 12-24 zł brutto/godz.)

• OFERTA 263/10/2014
TELEFONICZNY KONSULTANT – wymagania: dyspozycyjność, komunikatywność, podstawowa znajomość obsługi komputera, umowa zlecenie, czas pracy: 8 godz. dziennie, wynagrodzenie: 1920 zł/mc + prowizja

• OFERTA 262/10/2014
OPIEKUN OSÓB STARSZYCH (Niemcy) – wymagania: znajomość języka niemieckiego
w stopniu komunikatywnym, 3 miesięczne doświadczenie w opiece nad osobami starszymi,
umowa zlecenie, czas pracy: oferta z zamieszkaniem, wynagrodzenie: 800-1200 euro netto/mc

• OFERTA 256/10/2014
KONSULTANT TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA – wymagania: wysoka kultura osobista, płynne formułowanie wypowiedzi, kreatywność, otwartość na ludzi, umowa zlecenie,
czas pracy: 20 godz./tyg., wynagrodzenie: 8,50-12,50 zł brutto/godz.

• OFERTA 255/10/2014
PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA – wymagania: biegła znajomość komputera, dobra dykcja, umowa o pracę, czas pracy: pełny etat, wynagrodzenie: 1850 zł brutto/mc + premia

• OFERTA 253/10/2014
PRACOWNIK DO OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO – umowa zlecenie, czas pracy:
½ etatu w godz. 11.00-15.00, wynagrodzenie: 10,00 zł brutto/godz.

• OFERTA 236-241/9/2014
KASJER, PRACOWNIK POMOCNICZY - wymagania: aktualna książeczka z badaniami Sanepid, umowa o dzieło, czas pracy: godziny do ustalenia, wynagrodzenie: 7-8 zł brutto/godz.

• OFERTA 235/9/2014
PRACOWNIK RESTAURACJI – wymagania: aktualna książeczka z badaniami Sanepid, umowa o pracę, czas pracy: od 1/4 – 1 etatu, wynagrodzenie: 10 zł brutto/godz.+0,60 zł ekwiwalent

• OFERTA 234, 233/9/2014
INFORMATOR MOBILNY, KONSULTANT INFOLINII - wymagania: znajomość
j. angielskiego, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, zainteresowanie koleją, umowa zlecenie, czas pracy: praca dorywcza, wynagrodzenie: 10 zł brutto/godz.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
SZANSA NA PŁATNY STAŻ Z PERSPEKTYWĄ ZATRUDNIENIA DLA HUMANISTÓW

Marzenia się spełniają! Opiekunka mojego stażu odeszła na urlop macierzyński i wróciła do swojego rodzinnego miasta. Intensywnie szkoliłam się, by znaleźć się na jej miejscu
Paulina, uczestniczka

Skończyłeś studia humanistyczne, wysyłasz cv, lecz odpowiedzi brak? Wciąż słyszysz, że nie ma pracy dla humanistów? Czy znasz swoje mocne strony i wiesz, jak być proaktywnym na rynku pracy?

Czego możesz oczekiwać?
• zastrzyku pozytywnej energii i motywacji
• indywidualnego doradztwa i kursów zawodowych
• szkoleń z umiejętności przydatnych na rynku pracy
• trzymiesięcznego płatnego stażu w małopolskich instytucjach/firmach/organizacjach
• możliwości realnego zatrudnienia

Ponadto oferujemy:
• rozwój kompetencji, zdobycie wiedzy i umiejętności
• ukierunkowanie na samodzielność na rynku pracy
• szansę na pracę w miejscu zgodnym z predyspozycjami kandydata

Czego oczekujemy od Ciebie?
• posiadania statusu bezrobotnego lub nieaktywnego zawodowo absolwenta studiów humanistycznych
• dyplomu ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia (od dnia obrony nie może upłynąć więcej niż 12 miesięcy)
• zamieszkania na terenie jednego z 16 małopolskich powiatów: brzeskiego, chrzanowskiego, dąbrowskiego, gorlickiego, krakowskiego (z wyłączeniem miasta Krakowa), limanowskiego, myślenickiego, nowosądeckiego (oprócz miasta Nowy Sącz), nowotarskiego, olkuskiego, oświęcimskiego, proszowickiego, tarnowskiego (oprócz miasta Tarnowa), tatrzańskiego, wadowickiego oraz wielickiego
• wieku do 27 lat (nieukończone)

WAŻNE: Trzeba spełnić wszystkie kryteria!
Humanisto, zmień swoją sytuację! Aplikuj!
Kliknij w link: http://www.wiosna.org.pl/main/pl/sec/258.htm i wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Więcej informacji na: http://www.absolwent.dzialaj.pl/

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Business Coaching Polska zaprasza na spotkanie warsztatowe "Jesień z Coachingiem - rozwój osobisty i zawodowy"

Jeśli:
- Chcesz poznać, czym jest coaching
- Słyszałeś o coachingu, ale tak naprawdę nie wiesz, co to jest
- Chciałbyś się przekonać jak działa coaching i gdzie go można stosować
- Chcesz tej jesieni zrobić coś dla siebie
- Chcesz poświęcić kilka godzin dla rozwoju osobistego i zawodowego

A przy tym:
- Chcesz poznać ciekawych ludzi
- Chcesz oderwać się od swojej codzienności
- ..i po prostu miło spędzić czas
Nasze stowarzyszenie przyjmuje zapisy na warsztaty coachingowe, które:

- odbędą się 11.10.2014 w Krakowie w Miejskim Ośrodku Wspierania Inicjatyw Społecznych MOWIS
- potrwają około 4 godzin
- będą prowadzone przez coachów i trenerów SBCP

Jedyne co musisz zrobić to:
- wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres biuro@sbcp.pl
- podać imię, nazwisko, nr telefonu, adres email z tytułem "Warsztaty Kraków"

Nasi coachowie oferują pełne zaangażowanie, swoją wiedzę i doświadczenie, by jak najciekawiej spędzić ten czas

Od uczestników oczekujemy zaangażowania, entuzjazmu i chęci do współpracy.

Koszt uczestnictwa to symboliczne 12 zł, które przeznaczymy na mini-catering podczas spotkania.

Czekamy na Wasze zgłoszenia

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Transsenter - płatny staż we Wrocławiu

• Are you an energetic, open-minded person looking to externalize your creativity?
• Are you not afraid to learn about new language technologies and solutions that could revolutionise the world?
• Are you motivated to work in a productive learning atmosphere in an international environment?
Transenter was founded in the Netherlands in 2002, starting as a traditional Translation and Language Service Provider. Since 2008, Transenter has expanded to become an innovative language technology company. The company is a truly European company, employing people from more than five European countries. Headquartered in the Netherlands (Amsterdam), it has offices in Belgium (Brussels) and Poland (Wroclaw).
Transenter serves international clients with cutting-edge language technologies and translation solutions.
Due to the fast development of our multilingual projects we are looking for a CANDIDATE who:
• is currently a student or a graduate with fluency in Polish and English;
• has strong communication skills and the ability to draw energy from working in a never-changing dynamic work environment;
• wants to gain professional experience in the Marketing and Sales Department of an international company;
• is good at talking through the phone and face to face;
• is willing to go to the tradeshows.
GENERAL INFORMATION
• Work location: Wroclaw, Poland;
• Length of stay: 3 months or longer;
• Starting date :as soon as possible;
• Pocket money;
• We offer you free accommodation in our student house in Wroclaw.
 You will not get bored during working hours;
 You will gain hands-on experience while working on creating marketing campaigns, organizing events, creating marketing materials and digital content, doing market research and competitive analysis;
 You will be mentored and led by top industry professionals;
Please send your application to the following e-mail address: internship@transenter.com (‘Application for internship in Poland ’in the subject line).
We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.
Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.
www.transenter.com

Konsultant telefoniczny z językiem niemieckim

A-Trybut - Polski HR S.A. to firma świadcząca kompleksowe usługi z zakresu zatrudnienia pracowników niepełnosprawnych. Otwierając rynek pracy na osoby niepełnosprawne, budujemy społeczeństwo bez barier. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A. A-Trybut - Polski HR S.A. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8750.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
KONSULTANT TELEFONICZNY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM

OFERTA DEDYKOWANA OSOBĄ Z ORZECZENIEM O STOPNIIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:
• telefoniczna obsługa klienta
• informowanie o usługach oraz umawianie spotkań,
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
• komunikatywność, poprawna dykcja, miły głos
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
• znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Outlook)
• mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
Oferujemy:
• stabilne warunki zatrudnienia (umowę o pracę)
 stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników i zaangażowania,
 pracę w przyjaznej atmosferze i młodym zespole
Osoby zainteresowane pracą zapraszamy do kontaktu telefonicznego 662 078 987 bądź do wysyłanie CV na adres: teresa.podsiadlo@a-trybut.eu albo zapraszamy do naszego biura A-trybut Polski HR S.A ul. Kurniki 4

Konsultant ds. rekrutacji

A-Trybut Polski HR S.A. to firma świadcząca usługi z zakresu Human Resources w obszarze zatrudniania osób niepełnosprawnych. A-Trybut Polski HR S.A. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8750.

Aktualnie dla swojego Klienta poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisko:

Konsultanta ds. rekrutacji z orzeczeniem o niepełnosprawności
Miejsce pracy: Skawina k. Krakowa

Zadania:
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
- prowadzenie dokumentacji pracowników
- praca stacjonarna dedykowana usłudze inhouse

Wymagania:
- mile widziane doświadczenie w pracy w agencji pracy tymczasowej,
- mile widziana wiedza z zakresu zawierania umów z pracownikami,
- samodzielność w działaniu,
- kreatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu
- orzeczenie o niepełnosprawności

Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- umowę o pracę (pełny etat),
- możliwość rozwoju w ramach spółki,
- pracę w przyjaznej atmosferze,

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV z dopiskiem: „Konsultant” na adres: teresa.podsiadlo@a-trybut.eu

Pracownik produkcji

A-Trybut Polski HR S.A. to firma świadcząca usługi z zakresu Human Resources w obszarze zatrudniania osób niepełnosprawnych. A-Trybut Polski HR S.A. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8750.

Jesteśmy polską firmą świadczącą kompleksowe usługi doradcze w zakresie zatrudniania osób niepełnosprawnych. Wyróżnia nas wiedza i doświadczenie w pracy doradczej dla dużych przedsiębiorstw oraz kilkuletnia współpraca z osobami niepełnosprawnymi.

Aktualnie dla swojego Klienta poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisko:
PRACOWNIK PRODUKCJI

Miejsce pracy: Kraków

Oferta dedykowana osobom z niepełnosprawnością

Obowiązki:
 Praca przy produkcji stolarki PCV
 Obsługa maszyn produkcyjnych
 Prace manualne

Wymagania:
 Posiadanie ważnego orzeczenia o niepełnosprawności
 Doświadczenie w pracy na produkcji okien
 Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
 Dokładność, sumienność, rzetelność

Oferujemy:
 Pracę na rzecz firmy o ugruntowanej pozycji na rynku
 Atrakcyjne wynagrodzenie
 Umowę o pracę

Osoby zainteresowane pracą zapraszamy do kontaktu telefonicznego 662 078 987 bądź do wysyłanie CV na adres: teresa.podsiadlo@a-trybut.eu albo zapraszamy do naszego biura A-trybut Polski HR S.A ul. Kurniki 4

Pracownik produkcji

A-Trybut - Polski HR S.A. to firma świadcząca kompleksowe usługi z zakresu zatrudnienia pracowników niepełnosprawnych. Otwierając rynek pracy na osoby niepełnosprawne, budujemy społeczeństwo bez barier. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
A-Trybut - Polski HR S.A. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8750.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

PRACOWNIK PRODUKCJI( MONTAŻ)

Miejsce pracy: Kraków

Oferta dedykowana osobom z niepełnosprawnością

Obowiązki:
 składanie części elektronicznych
 montaż podzespołów według podanej dokumentacji
 proste prace manualne

Wymagania:
 posiadanie ważnego orzeczenia o niepełnosprawności
 gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym
 dokładność, dobry wzrok

Oferujemy:
 Pracę na rzecz firmy o ugruntowanej pozycji na rynku
 Atrakcyjne wynagrodzenie
 Umowę o pracę

Osoby zainteresowane pracą zapraszamy do kontaktu telefonicznego 662 078 987 bądź do wysyłanie CV na adres: teresa.podsiadlo@a-trybut.eu albo zapraszamy do naszego biura A-trybut Polski HR S.A ul. Kurniki 4

Konsultant telefoniczny

A-Trybut - Polski HR S.A. to firma świadcząca kompleksowe usługi z zakresu zatrudnienia pracowników niepełnosprawnych. Otwierając rynek pracy na osoby niepełnosprawne, budujemy społeczeństwo bez barier. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A. A-Trybut - Polski HR S.A. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8750.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
KONSULTANT TELEFONICZNY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:
• telefoniczne udzielanie informacji na temat oferowanych produktów i usług
• realizację sprzedaży telefonicznej
• budowanie dobrego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Wymagania:
• komunikatywność, poprawna dykcja, miły głos
• wykształcenie min. Średnie
• znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
• mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
Oferujemy:
• stabilne warunki zatrudnienia (umowę o pracę)
• stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
• pracę w przyjaznej atmosferze i młodym zespole

Osoby zainteresowane pracą zapraszamy do kontaktu telefonicznego 662 078 987 bądź do wysyłanie CV na adres: teresa.podsiadlo@a-trybut.eu albo zapraszamy do naszego biura A-trybut Polski HR S.A ul. Kurniki 4

logo.png

Studencie / Absolwencie!

W Wirtualnym Dziekanacie (zakładka Biuro Karier; www.wd.upjp2.edu.pl) możesz złożyć swoją ofertę dotyczącą charakteru poszukiwanej pracy, stażu lub praktyki. Wystarczy, że w zakładce Moje oferty wypełnisz ankietę charakteryzującą obszar poszukiwanej pracy. Ankieta składa się z kilku pytań. Jej wypełnienie nie będzie dłuższe niż 5 minut.
Kolejno pracownik Biura Karier skojarzy Twoją ofertę z ofertami pracy, stażu lub praktyki pracodawców, którzy ogłosili się w tym miejscu. Propozycje najbardziej Tobie odpowiadające otrzymasz do indywidualnej wiadomości - w zakładce Otrzymane oferty.
Skorzystaj z proponowanej przez nas usługi. Naprawdę warto!

Pracodawco!

W Wirtualnym Dziekanacie UPJPII (zakładka Biuro Karier; www.wd.upjp2.edu.pl) możliwe jest składanie ofert pracy staży i praktyk dla naszych studentów i absolwentów. Rejestrując tam swoją firmę / instytucję otrzymujecie Państwo dostęp do ankiety on-line, w której charakteryzowana jest szczegółowo Państwa oferta zatrudnienia. Pracownicy Biura Karier skojarzą w systemie ofertę z ofertą złożoną przez studenta / absolwenta. Oferty najbardziej zgodne co do treści, wymagań, oczekiwań będą Państwu udostępniane indywidualnie.
Aby uzupełnić ankietę należy otworzyć stronę www.wd.upjp2.edu.pl, zarejestrować się w systemie, zmienić hasło na indywidualne (system prowadzi przez ten proces), a następnie w zakładce Moje oferty uzupełnić ankietę.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji ofert!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NOWE OFERTY PRACY!

ALIOR BANK - Bank uniwersalny; jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydata do pracy na stanowisko:
Opiekun Klienta - Kraków
Miejsce pracy Kraków

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
• bieżącą obsługę klientów w oddziale Alior Express
• aktywne pozyskiwanie Klientów indywidualnych poprzez rozmowy telefoniczne i spotkania bezpośrednie
• analizę potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań
• realizację celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku
Wymagania:
• praca w trybie zmianowym – również w weekendy
• doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych
• znajomość rynku lokalnego
• doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu Klientów poparte wymiernymi sukcesami
• orientacja na osiąganie wyników i wysoka motywacja do pracy
• umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klienta
• umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientami
Wybranym osobom oferujemy:
• umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej
• atrakcyjne wynagrodzenie zorientowane na realizację zadań
• pakiet socjalny
• szerokie możliwości rozwoju zawodowego w ramach banku
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
----------------------------------------------------------------------------------------------------

PRACA ZDALNA? Być może to właśnie dla Ciebie !

Useme.eu - to nie jest zwykły serwis z ofertami pracy zdalnej. To łatwy w obsłudze system online, działający na zasadach podobnych do inkubatorów, za pomocą którego możesz pracować legalnie na własny rachunek bez zakładania firmy. Znajdź interesujące oferty pracy z dziedziny informatyki, marketingu, copywritingu, edukacji, grafiki komputerowej, prac rachunkowych i innych. Dodaj profil Wykonawcy i wybierz kategorie, które Cię interesują, aby otrzymywać powiadomienia o najciekawszych zleceniach pracy.

sprawdź koniecznie :
Sprawdź teraz na www.useme.eu

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Uprawiacie jakiś sport podczas wakacji? Założymy się, że większość z Was tak! A zatem do dzieła!

Zasady są bardzo proste. Robisz zdjęcie przedstawiające Ciebie podczas aktywności sportowej i wysyłasz do nas poprzez aplikację znajdującą się pod adresem: www.facebook.com/KPMGPoland/app_352155968203004

Zwycięzca otrzyma super rower i nagrody niespodzianki!
Czekamy na Wasze autorskie zdjęcia!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Uwaga ! Nowości !

Szanowni Studenci Dziennikarstwa i Kominikacji Społecznej na Uniwersytecie Papieskim! Może ta propozycja okaże się dla Was interesująca?

IX Polsko-Niemiecka Akademia Dziennikarska

2 - 5 października 2014

Gliwice‑Katowice‑Opole

Dołącz już dziś do grona alumnów ośmiu poprzednich edycji projektu

i weź udział w IX Polsko-Niemieckiej Akademii Dziennikarskiej!

Polsko-Niemiecka Akademia Dziennikarska to czterodniowe warsztaty organizowane, co roku na Śląsku przez Dom Współpracy Polsko-Niemieckiej oraz Fundację Konrada Adenauera w Polsce. Akademia skierowana jest do studentek oraz studentów dziennikarstwa, kierunków pokrewnych, a także do wszystkich tych, którzy interesują się światem mediów w kontekście stosunków polsko-niemieckich, jak i wielokulturowej Europy. Tematem przewodnim Akademii 2014 będzie:

wyrwane z kontekstu? Słowo a kontekst kulturowy

Szukamy:

dziesięć osób z Polski oraz Niemiec, przyszłych/przyszłe dziennikarzy/dziennikarki oraz studentów/studentek pokrewnych kierunków,
osoby zainteresowane tematyką europejską i regionalną,
kategoria wiekowa 19 - 26 lat

Warunki:

dosłanie życiorysu,
dosłanie listu motywacyjnego min. 1 strona formatu A4,
termin dosyłania prac do 8-ego września 2014.

Jury (przedstawiciele Centrum Europejskiego Domu Współpracy Polsko-Niemieckiej) wyłoni uczestników, których powiadomi drogą elektroniczną do 12-ego września 2014.

IX Akademia będzie składała się z licznych workshopów, wykładów oraz dyskusji, które będą prowadzone przez polskich oraz niemieckich ekspertów. Podczas warsztatów uczestnicy poznają ciekawe i ważne aspekty pracy dziennikarskiej, aby w późniejszym czasie pod okiem ekspertów samodzielnie przygotować własny materiał. Najlepsze prace zostaną opublikowane na specjalnej stronie poświęconej Akademii Dziennikarskiej www.media.haus.pl

W tym roku skoncentrujemy się na tworzeniu przekazu dla zdarzeń w innym kraju i umiejętności tworzenia ich kontekstu kulturowego. Same słowa nie zawsze znaczą to samo!

Pragniemy również, by uczestnicy poznali region pod kątem krajoznawczym i historycznym.

Akademia będzie tłumaczona symultanicznie w języku polskim i niemieckim. Udział w projekcie jest bezpłatny.

Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję Akademii Dziennikarskiej!

Kontakt: Weronika Wiese, manager projektów w Domu Współpracy Polsko-Niemieckiej, ul. Bojkowska 37, 44-100 Gliwice, tel.: + 48 ( 32 ) 461 20 70, faks: +48 (32) 461 20 71, E-mail: weronika.wiese@haus.pl, więcej informacji na stronach: www.haus.pl, www.kas.pl

----------------------------------------------------------------------------------------------------
BRAK PLANÓW NA WAKACJE? A MOŻE BEZPŁATNE WEBINARIUM?

Już 24 lipca weź udział w bezpłatnym webinarium ICAN Institute: "Copywriting – zasady skutecznej komunikacji": ► http://goo.gl/TUUZLB

Poprowadzi je dr Witold Jankowski - twórca najlepszego czasopisma biznesowego w Polsce, redaktor naczelny "Harvard Business Review Polska".

Na szkoleniu:

• dowiesz się jak kreować hasła i slogany zapadające w pamięć,
• poznasz techniki, które dowolny tekst zmieniają w ofertę nie do odrzucenia,
• nauczysz się, jak natychmiast poprawić skuteczność swojej komunikacji,
• wyjaśnimy dlaczego, nasze materiały marketingowe są sprzedawane na Allegro (http://bit.ly/1qRg8mB) :-)

Po szkoleniu:

• dla osób, które prześlą do nas zadanie domowe i zostanie ono pozytywnie ocenione, otrzymają certyfikat uczestnictwa
• najlepsi otrzymają nagrody książkowe i magazyn Harvard Business Review Polska
• wybranych zaprosimy na 3 dniowe szkolenie do redakcji HBRP w Warszawie

Aby wziąć udział w webinarium, zarejestruj się w naszym nowym portalu:
► http://goo.gl/TUUZLB
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Małopolski Pociąg do Kariery

1gUvB8

http://www.pociagdokariery.pl/Strony/mainpage.aspx

Wszystkich zainteresowanych aktywnym poszukiwaniem ciekawych ofert pracy i staży, zarówno na Wakacje, jak i później zachęcamy do odwiedzenia strony Wojewódzkiego Urzędu Pracy: Małopolski Pociąg do Kariery
----------------------------------------------------------------------------------------------------
PRACA W KULTURZE? DLACZEGO NIE !

Projekt Pracuj w kulturze powstał w odpowiedzi na potrzebę wyodrębnienia specyficznego obszaru na rynku zatrudnienia, jakim jest praca w sektorze kultury.

Ambicją Kadry Kultury jest integracja środowiska pracowników i pracodawców branży kulturalnej w celu skutecznej realizacji procesu rekrutacyjnego.

kul

Zapraszamy do zapoznania się z ofertami pracy opublikowanymi pod adresem:

http://www.kadrakultury.pl/praca.html


----------------------------------------------------------------------------------------------------
Agencja Pracy Tymczasowej Toolip HR Sp. z o.o. S.K. wpisana w rejestr agencji pod nr certyfikatu 8268 powstała dzięki pasji przyjaciół, w odpowiedzi na potrzeby Klientów, związane z kompleksową obsługą w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy na terenie miasta Krakowa: Konsultantów Telefonicznej Obsługi.

Opis stanowiska:
Telefoniczna obsługa Klienta.
Sprzedaż nowych usług i produktów.
Realizacja wyznaczonych celów.
Godziny 8,30-16,00.

Wymagania:
Komunikatywność (bez wad wymowy, płynne mówienie po Polsku).
Kreatywność (szybkie logiczne myślenie).
Umiejętność argumentacji i przekonywania.
biegła znajomość komputera.
Wykształcenie min. średnie.
Pozwolenie na pracę w Polsce w przypadku obcokrajowców
Mile widziane doświadczenie

Oferujemy:
Młody zespół pod opieką profesjonalnych trenerów i liderów
Mozliwość zdobycia cenne doświadczenia
Cykl szkoleń z zakresu technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klientów
Rozwój i podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia i coachingi w trakcie pracy
Ponad 1000m2 klimatyzowanych powierzchni w nowoczesnym budynku
Nowoczesne stanowiska komputerowe i profesjonalne systemy CC
Konkursy dzienne, tygodniowe, miesięczne w ramach, których konsultanci wygrywają: bilety do kina, bony, nagrody rzeczowe
Stawka godzinowa- uzależniona od wyników i podejścia do wykonywanych obowiązków
System prowizyjny od zrealizowanej umowy
Premia kwartalna

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie oraz uprawnienia z dopiskiem numeru referencyjnego KTO/06/Kraków/2014/TK.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych: \"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o. Sp. K.\"
----------------------------------------------------------------------------------------------------

SZLACHETNA PACZKA

SZLACHETNĄ PACZKĘ buduje Zespół Ludzi z pasją. A Ty? Masz pasję do...no właśnie – do czego? Tańca? Szydełkowania? Gotowania? Pomagania? Czegoś całkiem innego? A może PRu? Możesz pochwalić się doświadczeniem PR-owym? Pierwszy raz słyszysz słowo PR, ale już masz na swoim koncie nie jedno serce przekonane do polecanego przez Ciebie działania/produktu? To szukamy właśnie Ciebie. Przekonaj nas, że nie ma dla Ciebie problemów, a każdy projekt to wyzwanie. Szukamy osób, które zakochają Polskę w projekcie SZLACHETNA PACZKA!
Asystent ds. Promocji projektu SZLACHETNA PACZKA w województwie
Szukamy człowieka, który:
• o Paczce potrafi mówić godzinami i nie nudzi
• teksty pisze szybciej niż nie jeden copywriter
• nawet babcia mówi na niego "social media ninja"
• jego głos w niejednym radio to jak opowieści Krystyny Czubówny
• nawet w kamerze monitoringu w pobliskim warzywniaku wygląda jak rasowy prezenter
• impreza zimą na plaży? – podaj mu tylko godzinę rozpoczęcia
• po prostu jest go wszędzie pełno i ludzie zwyczajnie go uwielbiają
Zrealizuje następujące wyzwania:
• przeprowadzenie trzech kampanii promocyjnych w województwie (wraz z zespołem ds. promocji)
• organizacja Finału SZLACHETNEJ PACZKI i Gali projektu w województwie
• obsługa mediów, czyli nawiązywanie i rozwijanie relacji
• tworzenie treści multimedialnych (foto-video-audio)
• zabieganie o rozgłos w mediach społecznościowych
• opcjonalnie: zarządzanie zespołem ds. promocji
Po to aby zyskać:
• możliwość sprawdzenia się w dynamicznym, kreatywnym działaniu służącym pomnażaniu dobra
• poznanie środowiska dziennikarskiego
• doświadczenie publicznych wystąpień i organizacji eventów
• samodzielne zadania, które mają sens i na które masz wpływ
• możliwość współtworzenia kampanii, które wygrywają nagrody w branży reklamy i PR-u
• atrakcyjny system szkoleń oraz rozwój zawodowy i osobisty
• abonament telefoniczny na rozmowy służbowy
• umowę wolontariacką od lipca 2014 do stycznia 2015

Czy któreś z tych zdań pasuje do Ciebie? A może znasz kogoś kto idealnie wpisuje się, w któryś z opisów?
Nie czekaj! Zgłoś się albo podeślij link znajomemu!
Zgłoszenia do 15 lipca na: http://goo.gl/0ZRtuS
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Summer Intership in International Coupons

Did you know that summer holidays are a perfect time to take the step in your career? Use this opportunity to gain great experience by working with people from all over the world!

At International Coupons you will get a chance to gain valuable e-commerce experience. Since we operate in many countries throughout the world, you will have a chance to practise the foreign language you know or learn. No worries, it will all happen under the supervision of an experienced native speaker.

During your summer internships we will help you create your work plan, which will be later on evaluated. As it is just an internship, you will be assigned more basic tasks, thanks to which you will get a chance to get to know the company. Then, there will be time for self-improvement and much more individual tasks that will allow you to put your newly gained knowledge into practice. At the end of your internship, you will take the initiative by showing us how good you are at running your own project.
If you speak fluently in one of the following languages, join us on holiday!

jezyki

Send your CV to

jobs@internationalcoupons.com

Don't forget to include your language in the email title

We kindly ask all candidates to include in the Curriculum Vitae the following passage: “I hereby agree for my personal data included in my job application to be processed in line with the needs of recruitment” (pursuant to the Law on Personal Data Protection of 29 August 1997, Dz.U. No. 133, item 883).”

We reserve the right to answer only to the chosen candidates.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Junior Project Manager / Account Manager, Kraków

Praca w Krakowie dla zdecydowanej osoby na stanowisku Junior Project Manager / Account Manager w dziale Sprzedaży i Obsługi Klienta AtomStore, do pracy przy wdrożeniach sklepów internetowych oraz systemów e-commerce B2B.

Szukamy kandydatów z doświadczeniem w pracy przy wdrażaniu projektów internetowych (systemy CMS, sklepy internetowe etc.) lub studentów i absolwentów ze znajomością branży internetowej
i narzędzi (np. Joomla, Wordpress, social media, podstawy HTML) - chętnych do zdobywania nowych umiejętności.

Obowiązki:

Opieka nad przydzielonymi Klientami - rozwiązywanie podstawowych problemów z zakresu konfiguracji i obsługi systemu AtomStore.
Przygotowywanie listy wymagań (w dalszym okresie specyfikacji) do umów.
Przygotowywanie ofert handlowych i umów dotyczących realizacji sklepów internetowych
w oparciu o system AtomStore.
Prowadzenie wdrożeń systemów e-commerce (nadzór nad pracami graficznymi, harmonogramem wdrożenia, testami systemu), rozwój istniejących sklepów.

Wymagania:

Podstawowa znajomość narzędzi i technologii internetowych (WYSIWYG, podstawy HTML, CSS, rozumienie pojęć takich jak API, SOAP, XML, PSD, SMTP).
Dobra organizacja pracy, samodzielność.
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji i artykułów branżowych.
Doświadczenie w pracy przy wdrożeniach systemów CMS, e-commerce, ERP/FK będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

Interesującą pracę “na froncie” przy wdrożeniach najlepszego systemu e-commerce w Polsce.
Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę, kontrakt, umowa zlecenie w przypadku studentów 4 i 5 roku).
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętności i osiąganych rezultatów.

O firmie:

Firma NetArch działa od 2006 roku i zatrudnia obecnie 20 osób w trzech biurach: w Krakowie, Białymstoku oraz Częstochowie. Ze względu na lokalizację naszych biur koncentrujemy się na obsłudze agencyjnej klientów z centralnej i południowej Polski - w szczególności z Krakowa, Warszawy, Białegostoku, Częstochowy, Katowic, Łodzi i Wrocławia.

W 2011 rozpoczęliśmy sprzedaż systemu AtomStore i zaczęliśmy pracę nad tworzeniem nowej marki. Zdecydowaliśmy także o specjalizacji oferty i ograniczeniu usług NetArch do działań typowo
e-commerce’owych: tworzenia sklepów internetowych, realizacji portali B2B oraz dedykowanych aplikacji e-commerce.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: kontakt@atomstore.pl
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Humanisto, nie daj się bezrobociu!
Weź udział w II edycji projektu „Absolwent idzie do pracy”

W biurku trzymasz dyplom skończonej uczelni wyższej, codziennie wysyłasz niezliczone ilości cv, lecz pracy ciągle nie udaje się znaleźć. Chciałbyś zdobyć doświadczenie zawodowe, ale nie wiesz, w którą stronę pójść? Jeśli te treści są ci bliskie, zapraszamy do udziału w wyjątkowym projekcie „Absolwent idzie do pracy. Aktywizacja zawodowa małopolskich absolwentów”.

O projekcie

Głównym pomysłodawcą projektu jest Stowarzyszenie WIOSNA, twórca m. in. SZLACHETNEJ PACZKI. Celem projektu „Absolwent idzie do pracy” jest zintensyfikowanie aktywności zawodowej absolwentów kierunków humanistycznych z terenu Małopolski i zwiększenie możliwości zatrudnienia w tym regionie. Biorąc pod uwagę trudną sytuację na rynku pracy szczególnie dla absolwentów kierunków humanistycznych, powstał kompleksowy program wsparcia, który pomoże nieaktywnym zawodowo absolwentom zdobyć doświadczenie, podnieść kwalifikacje, uzyskać wiedzę i odpowiednie umiejętności, czego efektem będzie znalezienie wymarzonej pracy.

Dla kogo?
Skorzystać mogą kandydaci, którzy:
• posiadają status bezrobotnego lub nieaktywnego zawodowo absolwenta studiów humanistycznych, ekonomicznych i społecznych
• posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia (od dnia obrony nie może upłynąć więcej niż 12 miesięcy)
• mieszkają na terenie jednego z 16 małopolskich powiatów: brzeskiego, chrzanowskiego, dąbrowskiego, gorlickiego, krakowskiego (z wyłączeniem miasta Krakowa), limanowskiego, myślenickiego, nowosądeckiego (oprócz miasta Nowy Sącz), nowotarskiego, olkuskiego, oświęcimskiego, proszowickiego, tarnowskiego (oprócz miasta Tarnowa), tatrzańskiego, wadowickiego oraz wielickiego
• mają nieukończone 27 lat

WAŻNE: Trzeba spełnić wszystkie kryteria!

Co zyskasz?

• indywidualne doradztwo
• szkolenia z umiejętności niezbędnych na rynku pracy
• szkolenia zawodowe
• pośrednictwo pracy po zakończeniu staży

Zgłoś się!
Jeżeli chcesz uczestniczyć w projekcie „Absolwent idzie do pracy”, wejdź na stronę: http://absolwent.dzialaj.pl/index.php/zglos-sie.
Rekrutacja do II edycji odbędzie się od lipca do listopada 2014 roku, limit miejsc: 60. Udział
w projekcie jest bezpłatny!
Kontakt:
Marzena Rogozik
Manager ds. rekrutacji i organizacji stażu
tel.:785 894 369
e-mail: absolwent.dzialaj@wiosna.org.pl

gra

Studencie ! Brałeś udział w praktykach bądź stażu? Wypowiedz się! Twój głos ma znaczenie !

Brałeś udział w stażach lub praktykach? Jesteś zainteresowany nawiązaniem takiej współpracy z firmą? Weź udział w badaniu – podziel się wnioskami lub oczekiwaniami. Twoja opinia będzie cennym wkładem w prace na rzecz poprawy jakości staży i praktyk.

Polskie Stowarzyszenie Zarządzenia Kadrami w ramach Programu Polskich Ram Jakości Staży i Praktyk przeprowadza badanie opinii studentów na temat współpracy z firmami. Ankieta poświęcona jest wyłącznie sprawom związanym z organizacją staży i praktyk. Jej wypełnienie zajmie zaledwie kilka minut, a wyniki stanowić będą ważny głos w dyskusji na temat jakości staży i praktyk. Badanie znajduje się na stronie: http://stazeipraktyki.pl/badanie.

Informacje na temat Polskich Ram Jakości Staży i Praktyk znaleźć można na stronie www.stazeipraktyki.pl oraz na profilu Programu na portalu Facebook

aI0dOt

----------------------------------------------------------------------------------------------------

TYTUŁ: NOWY PROJEKT BANKU!- Dołącz do Nas!

W związku z dynamicznym rozwojem oraz uruchomieniem nowego projektu wynikającego ze ekspansji w nowym obszarze poszukujemy ambitnych Kandydatów i Kandydatek gotowych do rozpoczęcia współpracy z najbardziej innowacyjnym bankiem w Polsce w ramach rekrutacji na stanowisko:

Pracownik Zespołu Obsługi Klienta

APLIKUJ JEŻELI:
• jesteś otwarty na kontakt z ludźmi (telefoniczna obsługa Klienta)
• cenisz sobie stabilne warunki zatrudnienia
• zależy Ci na elastycznych godzinach pracy
• jesteś nastawiony na osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych i jakościowych
• lubisz nowe wyzwania

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY:
• minimum średniego wykształcenia
• prawidłowej dykcji
• nastawienia na realizację celów sprzedażowych
• chęci do zdobywania nowej wiedzy
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

• Umowę zlecenie/ umowę o pracę
• Bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Bogaty schemat gratyfikacji
• Możliwość pracy przy prestiżowym projekcie
• Dopasowanie grafiku do własnych potrzeb
• Szerokie możliwości rozwoju
• Pracę w młodym, energicznym Zespole

Aplikuj na cc.rekrutacja@alior.pl
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych w Alior Bank S.A., zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."

3QbcNW

OPIS/ TYTUŁ: Pracownik Zespołu Obsługi Klienta – ETAT NA START!

Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, który znalazł się w czołówce firm wyróżnionych w polskiej edycji "Rankingu Najlepszych Miejsc Pracy", prezentującego przedsiębiorstwa cieszące się największym zaufaniem wśród pracowników.
Jeżeli jesteś osobą:
-otwartą na kontakt z ludźmi
-optymistycznie nastawioną do życia
-podchodzącą do swoich obowiązków z pasją
-z wysoką kulturą osobistą
-nastawioną na osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych

DOŁĄCZ DO NAS I BUDUJ WYŻSZĄ KULTURĘ BANKOWOŚCI !
Zapraszamy do udziału w procesie rekrutacyjnym w Naszym Contact Center w Krakowie na stanowisko:

Konsultant w Zespole Obsługi Klienta

Oczekujemy od Ciebie:
-prawidłowej dykcji
-minimum średniego wykształcenia
-znajomości pakietu MS Office
-realizacji celów sprzedażowych
-dyspozycyjności minimum 120h/miesięcznie

Doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży będzie dodatkowym atutem.

Opis Twojego stanowiska:
- aktywna sprzedaż produktów Banku przez telefon
- telefoniczna obsługa Klientów Banku
- udzielanie informacji o ofercie Banku
- praca w systemie zmianowym

Wybranym osobom oferujemy:
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-możliwość uzyskania premii do wysokości 45% miesięcznego wynagrodzenia brutto
-system płatnych szkoleń podnoszących kwalifikacje
-prywatna opieka medyczna, karta Multisport

Pracuj wśród najlepszych sprzedawców!
Pracownicy Alior Banku zajęli 1 miejsce aż w sześciu kategoriach najważniejszego konkursu sprzedaży "Polish National Sales Awards 2013", promującego wysokie standardy sprzedaży, obsługi klientów oraz innowacyjne rozwiązania.
Aplikuj na cc.rekrutacja@alior.pl
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych w Alior Bank S.A., zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Program "Mój Mentor" właśnie ruszył! Dołącz i Ty!
Jesteś studentem lub absolwentem? Przed Tobą niezwykła szansa znalezienia Mentora – osoby z doświadczeniem i praktyczną wiedzą, której być może Ty jeszcze nie posiadasz. Mentorzy to osoby po studiach, znajdujące się już na rynku pracy, mające doświadczeniu w zarządzaniu swoją karierą. Posiadające również praktyczną wiedzę, czyli coś, co trudno zdobyć w murach uczelni.

Mentor będzie w stanie pomóc Ci:

wybrać właściwą ścieżkę kariery
odkryć i w pełni wykorzystać Twój potencjał
podejmować ważne decyzje i pokonywać codzienne wyzwania

Program „Mój Mentor” organizowany jest przez portal ZaplanujKariere.pl, który przyspiesza młodym ludziom odnalezienie swojej idealnej ścieżki kariery.

Zgłoszenia do programu na: http://zaplanujkariere.pl/mentor/

ment

Lider branży oświetlenia LED, w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie

Opis stanowiska:
• wsparcie Działu Handlowego w codziennych obowiązkach
• przygotowywanie ofert handlowych i wycen
• stała współpraca z Działem Handlowym i Zakupów w ramach przygotowywanych ofert
• czuwanie nad sprawnym przepływem informacji,
Wymagania:
• wykształcenie minimum średnie,
• biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych
w j.niemieckim)
• komunikatywna znajomość języka angielskiego
• umiejętność planowania i organizowania dnia pracy
• zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu
• wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne.
• znajomość pakietu MS Office, Corel
• skrupulatność, terminowość, obowiązkowość,
Oferujemy:
• pracę w przyjaznej atmosferze i dynamicznie rozwijającej się firmie
• ciekawą i pełną wyzwań pracę
• niezbędne narzędzia do pracy
• możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,

CV prosimy przesyłać na adres: praca@artneon.pl, w tytule „Asystent/ Asystentka ds. Wsparcia Sprzedaży”
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Uncover a CAREER that makes you HAPPY!
Nie wiesz jakie wymagania stawiają pracodawcy ? Chcesz poznać swoje umiejętności, zalety a także pomóc zniwelować swoje braki i wady? Wykonaj bezpłatny test na międzynarodowej platformie!

10 Minutes With is a digital online educational platform where you can learn about the roles, responsibilities and skills that are required for the top positions globally.

How can you join 10 Minutes With?

1. Go to www.10minuteswith.com

2. Click on register

3. Enter your student e-mail address

4. Create your own account

5. You will be sent and e-mail confirming your registration

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZIELONE ŚWIATŁO DLA TWOJEJ KARIERY!

Czym jest konsulting? Czym zajmują się firmy konsultingowe? Jakie umiejętności są cenione na stanowisku konsultanta? Jak wygląda proces rekrutacji i praca w tej branży?

Odpowiedzi na te często zadawane pytania znajdziesz w Przewodniku po Konsultingu, stworzonym przez Stowarzyszenie Cognitis we współpracy z największymi przedstawicielami branży doradczej. Poznaj profile działalności wiodących firm konsultingowych wraz ze szczegółowymi informacjami na temat prowadzonego przez nich procesu rekrutacji. Znajdź wypowiedzi wybitnych specjalistów z branży konsultingowej, jak również autorytetów biznesu, zawierających wiele cennych wskazówek, które z pewnością przykują Twoją uwagę ciekawą i różnorodną tematyką. Dowiedz się, w jaki sposób przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej oraz case study.

Pobierz swój elektroniczny egzemplarz na stronie cognitis.pl/przewodnik i odwiedź nas na Facebooku: www.facebook.com/cognitis

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

STAŻE W INSTYTUCJACH KULTURY – EDYCJA LETNIA 2014

Narodowe Centrum Kultury ogłasza nabór do Letniej Edycji projektu „Staże w instytucjach kultury”. Założeniem programu jest umożliwienie studentom zdobycia praktycznej wiedzy nt. funkcjonowania instytucji kultury oraz pomoc w realizacji bieżących zadań instytucji.

Staże odbędą się w państwowych i samorządowych instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych oraz firmach prowadzących działalność związaną z obszarem kultury.

Oferta staży skierowana jest do studentów 3 - 5 roku studiów magisterskich, 3 roku studiów licencjackich oraz 1 - 2 roku studiów uzupełniających magisterskich na kierunkach związanych z kulturą oraz do studentów szkół podyplomowych w zakresie zarządzania i animacji kultury, a także doktorantów i absolwentów, którzy nie ukończyli 30 roku życia.

Termin odbywania staży w Edycji Letniej obejmuje okres od 26 czerwca do 30 września 2014 r. Formularze zgłoszenia będą aktywne od 20 maja do 8 czerwca 2014 r.

Instytucja może powierzyć rekrutację stażysty Narodowemu Centrum Kultury lub skorzystać z możliwości przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi przez NCK stażystami. Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 26-27 czerwca 2014 r.

KONTAKT:

Regulamin projektu stażowego, warunki rekrutacji stażystów i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.kursnakulture.pl
Szczegółowych informacji udziela Irmina Recka-Wyżga, irecka@nck.pl, tel. (022) 2 100 117

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nowy Serwis Ogłoszeniowy MediaCv.pl!

Serwis MediaCV.pl to niedawno powstały serwis z ogłoszeniami o pracę. W naszym serwisie znajduje się specjalna zakładka „Dla Studentów”, gdzie można znaleźć oferty pracy i praktyk dedykowane specjalnie dla Was.

W MediaCV.pl możesz rozwiązać test charakteru oraz nagrać swoje VideoCV, dzięki czemu staniesz się bardziej widoczny dla pracodawcy i będziesz mógł wziąć udział w rekrutacjach niewidocznych na stronie.

Dzięki możliwości rozwiązywania testów wiedzy i testów językowych potwierdzisz swoje umiejętności.

W naszym serwisie znajdziesz też informację o najbliższych targach pracy i porady ekspertów dotyczące efektywnego szukania pracy.

Obejrzy krótką prezentację Serwisu MediaCV.pl by dowiedzieć się więcej na temat wszystkich jego funkcjonalności!
https://www.youtube.com/watch?v=K_VFqiCTymo

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fundacja BIS i Fundacja MATIO zapraszają do udziału w wyjątkowym projekcie „Pracuję w NGO”

Szukasz pracy?

Myślisz o tym, żeby przekwalifikować się i zdobyć nowy, atrakcyjny zawód?

Chcesz rozwijać się i uczyć nowych rzeczy w praktyce?

Zastanawiasz się czy można znaleźć pracę, która daje nie tylko wynagrodzenie, ale też satysfakcję?

Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawną i mieszkasz lub uczysz się w Krakowie lub powiatach krakowskim, wielickim, proszowickim, miechowskim, bocheńskim, chrzanowskim, wadowickim, brzeskim, myślenicki?

Jeśli tak – Fundacja BIS i Fundacja MATIO zapraszają do udziału w wyjątkowym projekcie „Pracuję w NGO”

Co zyskasz?

Zdobędziesz nowy zawód – księgowego lub specjalisty do spraw PR i reklamy
Zdobędziesz praktykę i zwiększysz swoje doświadczenie zawodowe
Poznasz specyfikę pracy w stowarzyszeniach i fundacjach
Nawiążesz współpracę z organizacjami, które ciągle poszukują nowych pracowników
Rozwiniesz swoje umiejętności skutecznego poszukiwania pracy
Odkryjesz swój potencjał

Co sprawia, że nasz projekt jest wyjątkowy?

Przygotowujemy do wykonywania atrakcyjnych i ambitnych zawodów - księgowego lub specjalisty do spraw PR i reklamy
Szkolimy zgodnie z najlepszymi standardami uczenia osób dorosłych
Dostarczamy okazji do nauki zarówno w teorii, jak i praktyce
Dbamy o to, aby uczestnicy mogli w pełni poświęcić się nauce i zdobywaniu doświadczenia – oferujemy stypendia szkoleniowe i stażowe
Odkrywamy przed uczestnikami nowy rynek pracy – organizacje pozarządowe
Pomagamy wziąć sprawy w swoje ręce i znaleźć pracę dostosowaną do potencjałów i potrzeb każdego z uczestników

UWAGA!! Nasz projekt to wyjątkowe i zindywidualizowane wsparcie.

Dysponujemy już jedynie 21 miejscami!

Co się wydarzy?

Szkolenia przygotowujące do pracy w nowym zawodzie
Szkolenia pozwalające poznać specyfikę pracy w organizacjach pozarządowych – m.in. stowarzyszeniach i fundacjach
Pięciomiesięczne staże zawodowe i zdobywanie doświadczenia w nowym zawodzie pod okiem doświadczonych pracowników organizacji
Doradztwo zawodowe i psychologiczne
Warsztaty rozwijające umiejętności skutecznego poszukiwania pracy
Pośrednictwo pracy i pomoc w jej znalezieniu

Szczegółowe informacje o projekcie - na stronach organizatorów:

Fundacji Biuro Inicjatyw Społecznych – www.bis-krakow.pl
Fundacji Pomocy Rodzinom i Chorym na Mukowiscydozę MATIO - www.mukowiscydoza.pl

Zgłoszenia przyjmujemy do 6 czerwca 2014 r.!

Projekt „Pracuję w NGO” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

plakat NGO

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRAKTYKA STUDENCKA DZIENNIKARZ/REDAKTOR

Like a million dollars skupia zespół osób, dla których praca i twórczość jest prawdziwą pasją. Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy możliwość nabycia doświadczenia w branży modowo-dziennikarskiej, uczestniczenia w wielu interesujących projektach oraz rozwoju kreatywnej strony swojej osobowości poprzez współpracę z doświadczonym zespołem.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osób na następujące stanowiska:

PRAKTYKA STUDENCKA – DZIENNIKARZ/REDAKTOR

Oferta dotyczy 3- lub 6-cio miesięcznej praktyki studenckiej. Zapraszamy studentów dziennikarstwa, kierunków pokrewnych lub osoby studiujące na innych kierunkach, a zainteresowane w przyszłości pracą związaną z dziennikarstwem/redakcją tekstów.

Praktyka dotyczy również osób spoza naszego województwa (kontakt i współpraca drogą mailową/telefoniczną).

Oferujemy ciekawy program praktyk (m.in. redagowanie różnorodnych tekstów, przeprowadzanie wywiadów, współpraca przy projektach redakcyjnych, itp). Oferujemy elastyczny czas pracy, dostosowany do grafiku zajęć praktykanta. Wystawiamy zaświadczenie z odbytych praktyk, z dokładnym opisem zakresu obowiązków i realizowanych projektów oraz opinią pracodawcy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres:
biuro@likeamilliondollars.pl

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Praktyka/staż w biurze w Krakowie

Firma Nautica Incentive & Adventure tworzy unikatowe projekty realizowane na całym świecie dedykowane pracownikom, partnerom biznesowym lub klientom firm oraz instytucji.

Poszukujemy studentów, chętnych do odbycia 3-miesięcznych praktyk/stażu w naszym biurze w Krakowie.

Wymagania:

- student/ka III-V roku

- dyspozycyjność (do uzgodnienia)

- kreatywność

- łatwość nawiązywania kontaktów

- znajomość rynku turystycznego mile widziana

Obowiązki:

- pomoc w codziennej pracy firmy

- opracowywanie ofert

- kontakt z klientami

Zapewniamy:

- pracę z młodym i dynamicznym zespole

- możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach

- możliwość zatrudnienia w przyszłości

Chętnych prosimy o kontakt oraz przesyłanie CV na poniższy adres: agnieszka.was@nauticaincentive.pl.
W temacie maila, proszę wpisać PRAKTYKI

  • ostatnia aktualizacja: 2014-11-25; 13:28

  • PDF
  • Drukuj
  • Mail