Ta strona jest ARCHIWALNA.
Aby przejść na nową stronę główną Uczelni prosimy klinąć tutaj.
Ostatnia aktualizacja: styczeń 2015.

Jeśli chcesz przejść na starą stronę kliknij tutaj.

english version

Lokalizacja: Administracja > Biuro Karier > Aktualności

Aktualności

Zapraszamy na pierwsze spotkanie w ramach
Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości UPJPII!

Kiedy? W czwartek, 16 października o godz. 17.00
Gdzie? W Sali 120 w budynku przy Franciszkańskiej 1

O czym? Dlaczego własna firma, a nie etat? Program AIP 2.0

W czasie szkolenia zadamy sobie i odpowiemy na pytania: dlaczego warto jak najwcześniej zacząć myśleć o własnej firmie? Jak połączyć prowadzenie i rozwój firmy ze studiami?
Szkolenie zachęci do działania i pokaże, jak i dlaczego warto świadomie kształtować swoją ścieżkę kariery już od pierwszych lat studiów.

W czasie spotkania zaprezentujemy otwierany przy Uniwersytecie Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości.

Spotkanie poprowadzi Sebastian Kolisz – dyrektor AIP w Krakowie

Elementy szkolenia to:
- trening przedsiębiorczości
- motywacja do działania
- porównanie sposobów zarobkowania
- linia Przynależności Zarobkowej
- ścieżka kariery – etat czy własna firma
- program AIP 2.0

Więcej o samym programie AIP na www.inkubatory.pl
W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem dawid.kaczmarczyk@upjp2.edu.pl

Zapraszamy serdecznie!

plakat - zaproszenie

OGÓLNOPOLSKI TYDZIEŃ KARIERY

Biuro Karier UPJPII wraz z Wydziałem Filozoficznym UPJPII, Instytutem Nauk Społecznych, Instytutem Pracy Socjalnej, Instytutem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Zespołem Filmowo - Edukacyjnym współorganizuje (Wojewódzki Urząd Pracy) OGÓLNOPOLSKI TYDZIEŃ KARIERY.

Zapraszamy na warsztaty przy ul. Franciszkańskiej 1!

Warsztaty w ramach Tygodnia Kariery WUP
na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie

1. Nazwa: „Nowe w mediach” – warsztaty dziennikarstwa telewizyjnego i nowych mediów 22.10.2014, 10:00 - 18:00
2. Forma zajęć: 8 godzin (3h zajęcia teoretyczne, 4h warsztaty praktyczne, 1h przerwa)
3. Prowadzący: red. Justyna Tomaszewska – dziennikarka prasowa i telewizyjna, absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej UPJPII, autorka filmów i reportaży, doświadczenie redakcyjne i telewizyjne zdobywała współpracując z TVP Kraków, TVP Kielce, redakcją „Wiadomości” w TVP 1 oraz portalem Interia.pl. Od lutego 2014 stała współpracowniczka krakowskiego Gościa Niedzielnego. Współprowadziła warsztaty medialne i dziennikarskie dla portalu polonia.ua.
4. Planowane metody/formy działania:
- wykład teoretyczny z wykorzystaniem multimediów
- dyskusja tematyczna
- analiza narzędzi i technik wykorzystywanych w telewizji i pracy z kamerą
- analiza narzędzi, technik i podstawowych pojęć nowych mediów
- przegląd dostępnych źródeł wiedzy dotyczących nowych mediów i dziennikarstwa telewizyjnego
- warsztaty praktyczne
5. Opis warsztatów:
Celem intensywnego kursu z zakresu dziennikarstwa telewizyjnego i nowych mediów jest zapoznanie uczestników metodami i technikami pracy w zmieniającym się środowisku medialnym. Współczesny rynek wykorzystuje coraz więcej technik multimedialnych we wszystkich branżach. W związku z tym pracownicy powinni czuć się swobodnie w wyszukiwaniu i publikowaniu informacji w nowych kanałach komunikacji – przede wszystkim on-line. Kanały te wykorzystują nie tylko treść pisaną ale, przede wszystkim, multimedia ze szczególnym uwzględnianiem form audio-wizualnych. Uczestnik warsztatów otrzyma niezbędne wskazówki nie tylko z zakresu dziennikarstwa i mediów ale także autoprezentacji, wystąpień publicznych, komunikacji międzyludzkiej i społecznej.
Część teoretyczna warsztatów pozwoli uczestnikom poznać trendy współczesnych zmian w mediach elektronicznych, pracę z kamerą – od produkcji, przez organizację nagrania, wykorzystanie sprzętu, po realizację materiału. Zostaną omówione m.in. techniki przeprowadzania wywiadu, zdobywania informacji i wykorzystywania nowych medialnych kanałów w pracy.
W części praktycznej uczestnicy będą mogli pod okiem fachowców stworzyć swój własny materiał telewizyjny, przeprowadzić nagranie studyjne i zobaczyć na czym polega sztuka montażu materiału wideo. Dodatkowo każdy z uczestników nagra swój własny stand-up, który będzie mógł wykorzystywać w swoim portfolio. W czasie zajęć praktycznych uczestnicy stworzą również strategię działań promocyjnych z wykorzystaniem nowych mediów i kanałów komunikacji poznanych wcześniej w części teoretycznej.
6. Umiejętności zdobyte w czasie warsztatów:
- skuteczne wykorzystywanie narzędzi nowych mediów
- sztuka autoprezentacji i pracy przed kamerą
- kreowanie koncepcji materiału dziennikarskiego
- budowanie zespołu produkcyjnego
- przeprowadzanie wywiadu i swobodna rozmowa
- podstawy pracy z obrazem filmowym; sztuka dobrego kadrowania
7. Plan warsztatów:

10.00 – 11.30
Podstawy dziennikarstwa telewizyjnego, omówienie teoretyczne i analiza wybranych multimediów
Dyskusja
11.30 – 11.45
Przerwa kawowa
11.45. – 13.15
Wpływ nowych mediów na formy dziennikarstwa telewizyjnego, nowe kanały komunikacji, nowe media i ich wykorzystywanie
13.15 – 14.00
Przerwa obiadowa
14.00 – 16.00
Warsztaty telewizyjne, prezentacja studia telewizyjnego, omówienie koncepcji materiałów, realizacja nagrań (w zależności od pogody; studio lub plener)
16.00 – 16.15
Przerwa
16.15 – 18.00
Przegląd i analiza nagranych materiałów, montaż i omówienie
Dyskusja
Stworzenie strategii promocyjnej stworzonych materiałów z wykorzystaniem technik nowych mediów.

Warsztaty "Argumentacja przepustką do sukcesu", 23.10.2014 r. 13.15-17.00, Kraków. Franciszkańska 1, sala 113

Krótki opis:
Celem warsztatów jest wzmocnienie miękkich kompetencji, które są podczas prezentacji własnej oferty na rynku pracy. Warsztaty dotyczyć będą szeroko rozumianej argumentacji w procesie rekrutacji, jednak nabyte umiejętności będę również wartościowe w dalszym przebiegu kariery i w życiu osobistym. Skoncentrujemy się zwłaszcza na: analizie i identyfikacji podstawowych typów argumentacji i chwytów perswazyjnych, wywieraniu presji w argumentacji, pokażemy pewne fakty i mity dotyczące mowy ciała oraz spróbujemy przygotować dobre CV z punktu widzenia argumentacji. Współorganizacja Wydział Filozoficzny UPJPII.

Grupa docelowa:
Osoby aktywnie poszukujące pracy, które nie brały jeszcze udziału w podobnych kursach. Studenci, zwłaszcza studiów technicznych

Warsztaty „Zarządzanie czasem – jak poskromić uciekające minuty”
Data: 21.10.2014 r.
Godziny: 09:00 – 13:00
Miejsce: ul. Franciszkańska 1, Kraków, sala 113

Warsztaty „Zarządzanie czasem – jak poskromić uciekające minuty” skierowane jest do młodzieży uczęszczającej do szkół średnich. Ich celem jest nauka skutecznego zarządzania swoim czasem, w odniesieniu do bieżących zadań, zmiany specyfiki nauki na studiach, a potem w poruszaniu się po rynku pracy i w końcu samej pracy. Warsztaty będą doskonalić umiejętność organizacji zadań, pokażą jak planować swój dzień, naukę
i pracę, a także jakie błędy często popełniamy w zarządzaniu swoim czasem.
Warsztaty dla uczniów szkół średnich.

Warsztaty „Zarządzanie czasem – jak poskromić uciekające minuty”
Data: 22.10.2014 r.
Godziny: 09:00 – 13:00
Miejsce: ul. Franciszkańska 1, Kraków, sala 113
Warsztaty „Zarządzanie czasem – jak poskromić uciekające minuty” skierowane jest do studentów. Ich celem jest nauka skutecznego zarządzania swoim czasem, w odniesieniu do bieżących zadań, studiowania, poruszania się po rynku pracy i w końcu samej pracy. Warsztaty będą doskonalić umiejętność organizacji zadań, pokażą jak planować swój dzień, naukę i pracę, a także jakie błędy często popełniamy w zarządzaniu swoim czasem.

Warsztaty dla studentów.

PONIŻEJ PLAKATY PROMUJĄCE WYDARZENIE

OTK_2014
--------------------------------------------------------------------------------------------------
SZANSA NA PŁATNY STAŻ Z PERSPEKTYWĄ ZATRUDNIENIA DLA HUMANISTÓW

Marzenia się spełniają! Opiekunka mojego stażu odeszła na urlop macierzyński i wróciła do swojego rodzinnego miasta. Intensywnie szkoliłam się, by znaleźć się na jej miejscu
Paulina, uczestniczka

Skończyłeś studia humanistyczne, wysyłasz cv, lecz odpowiedzi brak? Wciąż słyszysz, że nie ma pracy dla humanistów? Czy znasz swoje mocne strony i wiesz, jak być proaktywnym na rynku pracy?

Czego możesz oczekiwać?
• zastrzyku pozytywnej energii i motywacji
• indywidualnego doradztwa i kursów zawodowych
• szkoleń z umiejętności przydatnych na rynku pracy
• trzymiesięcznego płatnego stażu w małopolskich instytucjach/firmach/organizacjach
• możliwości realnego zatrudnienia

Ponadto oferujemy:
• rozwój kompetencji, zdobycie wiedzy i umiejętności
• ukierunkowanie na samodzielność na rynku pracy
• szansę na pracę w miejscu zgodnym z predyspozycjami kandydata

Czego oczekujemy od Ciebie?
• posiadania statusu bezrobotnego lub nieaktywnego zawodowo absolwenta studiów humanistycznych
• dyplomu ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia (od dnia obrony nie może upłynąć więcej niż 12 miesięcy)
• zamieszkania na terenie jednego z 16 małopolskich powiatów: brzeskiego, chrzanowskiego, dąbrowskiego, gorlickiego, krakowskiego (z wyłączeniem miasta Krakowa), limanowskiego, myślenickiego, nowosądeckiego (oprócz miasta Nowy Sącz), nowotarskiego, olkuskiego, oświęcimskiego, proszowickiego, tarnowskiego (oprócz miasta Tarnowa), tatrzańskiego, wadowickiego oraz wielickiego
• wieku do 27 lat (nieukończone)

WAŻNE: Trzeba spełnić wszystkie kryteria!
Humanisto, zmień swoją sytuację! Aplikuj!
Kliknij w link: http://www.wiosna.org.pl/main/pl/sec/258.htm i wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Więcej informacji na: http://www.absolwent.dzialaj.pl/

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Business Coaching Polska zaprasza na spotkanie warsztatowe "Jesień z Coachingiem - rozwój osobisty i zawodowy"

Jeśli:
- Chcesz poznać, czym jest coaching
- Słyszałeś o coachingu, ale tak naprawdę nie wiesz, co to jest
- Chciałbyś się przekonać jak działa coaching i gdzie go można stosować
- Chcesz tej jesieni zrobić coś dla siebie
- Chcesz poświęcić kilka godzin dla rozwoju osobistego i zawodowego

A przy tym:
- Chcesz poznać ciekawych ludzi
- Chcesz oderwać się od swojej codzienności
- ..i po prostu miło spędzić czas
Nasze stowarzyszenie przyjmuje zapisy na warsztaty coachingowe, które:

- odbędą się 11.10.2014 w Krakowie w Miejskim Ośrodku Wspierania Inicjatyw Społecznych MOWIS
- potrwają około 4 godzin
- będą prowadzone przez coachów i trenerów SBCP

Jedyne co musisz zrobić to:
- wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres biuro@sbcp.pl
- podać imię, nazwisko, nr telefonu, adres email z tytułem "Warsztaty Kraków"

Nasi coachowie oferują pełne zaangażowanie, swoją wiedzę i doświadczenie, by jak najciekawiej spędzić ten czas

Od uczestników oczekujemy zaangażowania, entuzjazmu i chęci do współpracy.

Koszt uczestnictwa to symboliczne 12 zł, które przeznaczymy na mini-catering podczas spotkania.

Czekamy na Wasze zgłoszenia

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapraszamy do odwiedzania strony Wojewódzkiego "Urzędu Pracy w Krakowie

UPJPII prowadzi kilkuletnią już współpracę z WUP w Krakowie, między innymi w ramach badań losów zawodowych absolwentów, jak i uczestnicząc w Małopolskim Porozumieniu na Rzecz Kształcenia Ustawicznego.

Strona WUP Kraków

wvVwt6

SZANOWNI STUDENCI,

po trudach, jakie niosły za sobą zaliczenia, egzaminy oraz dla wielu obrony, nadszedł czas upragnionych Wakacji!
Wykorzystajcie ten czas na odpoczynek, ukojenie umysłu, a także nieustawiczny rozwój samego siebie! Zbierzcie siły na październikowy powrót na naszą Uczelnię.
Dla Biura Karier okres wakacyjny to czas pracy, pracy dla Was! Efekty zobaczycie już w nowym roku akademickim.

Życzymy Wam Kochani słonecznych, radosnych Wakacji!
p.s. Czekamy na Wasze pocztówki :)))
Biuro Karier

ICaZ0v

Drodzy Studenci!

Zbliża się czas Wakacji i po wyczerpującej sesji na pewno będziecie myśleli o tym, by podjąć wakacyjną pracę lub odbyć interesującą praktykę czy staż.
W odpowiedzi na Wasze potrzeby Biuro Karier Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II przygotowuje dla Was coś specjalnego.
Na stronie internetowej w zakładce OFERTY PRACY, PRAKTYK, WOLONTARIAT będziemy na bieżąco umieszczać najciekawsze oferty!

http://upjp2.edu.pl/strona/e2djaducy4

Zachęcamy do odwiedzania strony internetowej oraz zaangażowania w szukanie pracy.

Codziennie udzielamy również poradnictwa zawodowego dla osób szukających pracy, po wcześniejszym umówieniu się drogą mailową z naszym pracownikiem

biurokarier@upjp2.edu.pl

Życzymy samych sukcesów w sesji!
Wasze Biuro Karier.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co po studiach???

Zastanawiacie się co robić po skończonych studiach? Jaką ścieżkę zawodową obrać?
Pomóż odkryć, co sprawia, że niektórzy mają prostszy start w karierę zawodową. Weź udział w poniższym badaniu i pomóż nam znaleźć część przepisu na sukces. Dodatkowo, jeśli chcesz, na koniec badania podaj swój e-mail. Zależy nam na tym, żeby wiedzieć jak potoczyły się Twoje losy po studiach. Skontaktujemy się z Tobą za rok, żeby dowiedzieć się co u Ciebie słychać. Podziel się swoją historią za rok i otrzymaj diagnozę twoich cech.
Odwiedź: http://copostudiach.wordpress.com/

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Fundacja „Nasza Przyszłość” wspólnie z Polskim Radiem Białystok zapraszają studentów i pracowników Biura Karier na:

Konferencję informacyjną „Bogactwo rozwiązań – kapitałem firmy”

Kraków, 27 czerwca 2014 r. (piątek), godz. 10:00 - 15:00,

Hotel Astoria, ul. Józefa 24 (na Kazimierzu)

Tematem konferencji są elastyczne formy zatrudnienia, dzięki którym młodzi rodzice mogą pogodzić pracę zawodową z życiem osobistym. Eksperci przedstawią m.in. wyniki badań postaw pracodawców wobec form zatrudnienia przyjaznych rodzinie i powiedzą, jak wprowadzać korzystne dla pracodawców i pracowników rozwiązania.

Udział jest bezpłatny. Wymagana wcześniejsza rejestracja na stronie

www.bogactworozwiazan.pl

iMfU03

Serdecznie zapraszamy do udziału w VII Konferencji Małopolska otwarta na wiedzę pt. Przez kwalifikacje do rozwoju, która odbędzie się 23 czerwca 2014 roku o godz. 10.00 w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie, ul. Konopnickiej 26.

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane założenia pilotażowego wdrożenia zintegrowanego systemu kwalifikacji, opracowane w ramach projektu Budowa krajowego systemu kwalifikacji – pilotażowe wdrożenie krajowego systemu kwalifikacji oraz kampania informacyjna dotycząca jego funkcjonowania, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych w partnerstwie z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie. Eksperci zaproszeni do udziału w konferencji poświęcą uwagę zagadnieniom praktycznym, dzieląc się z uczestnikami spotkania swoimi doświadczeniami oraz dobrymi praktykami z zakresu potwierdzania i uznawania efektów uczenia się. Zachęcam do zapoznania się z programem konferencji.

Licząc na Państwa obecność na konferencji, zwracam się z prośbą o zgłoszenie swojego uczestnictwa do 17 czerwca 2014 roku mailowo na adres pociagdokariery@wup-krakow.pl lub faxem na nr 12 422 97 85.

W razie pytań proszę o kontakt z Panią Moniką Gucwą, tel. 12 619 84 50, e-mail: mgucwa@wup-krakow.pl lub Panią Agnieszką Banach, tel. 12 619 84 50, e-mail: abanach@wup-krakow.pl.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

UWAGA! UWAGA!

Dzisiaj ostatni dzień zapisów na szkolenie Aleksander Mann Solutions w ramach wydarzenia SPEED RECRUITMENT!

Może są jeszcze jacyś chętni?

http://eticket-kni.uek.krakow.pl/event/44

Pozostałym chętnym do rekrutacji do firmy AMS przypominamy o ZABRANIU CV!

https://www.facebook.com/events/264475967074852/

alex

szp

Najnowsze e-wydanie „Eurostudenta” już na portalu www.eurostudent.pl!

Na portalu www.eurostudent.pl jest już najnowsze e-wydanie magazynu „Eurostudent” (nr 227). Magazyn w tradycyjnej wersji dostępny jest na uczelniach w całej Polsce.

W ostatnim w tym roku akademickim wydaniu magazynu „Eurostudent” przygotowaliśmy dla Was kolejną porcję ciekawej lektury. Wydanie nr 227 poświęcone jest m.in. aktualnej sytuacji na rynku pracy dla studentów i absolwentów. W numerze:
• „Perspektywy młodych na rynku pracy”, czyli kogo aktualnie poszukują pracodawcy – raport numeru.
• „Szukaj pracy w branży automotive” – branża motoryzacyjna rozwija się w bardzo szybkim tempie, a intensywny rozwój to nowe miejsca pracy. Kto może liczyć na zatrudnienie w tym sektorze?
• „Muzyka to moja zabawka” – w rozmowie z „Eurostudentem” Darek Malejonek, czyli popularny Maleo, opowiada m.in. o swoich wspomnieniach z koncertów juwenaliowych, a także o muzyce, którą tworzy i o planach na najbliższą przyszłość.

KLIKAJ, CZYTAJ i PRZEGLĄDAJ!

Zaplanuj swoją karierę z „Eurostudentem”!

juLSU5
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szkolenia zawodowe, bezpłatne kursy prawa jazdy i płatne staże-
nie zwlekaj, zgłoś się już dziś!

Firma szkoleniowa AMD Group realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci szkoleń zawodowych, bezpłatnych kursów na prawo jazdy oraz płatnych staży.

Projekt skierowany jest do absolwentów, którzy ukończyli edukację na dowolnym poziomie do 12 miesięcy od dnia określonego w dyplomie. Są zarejestrowane w Urzędzie Pracy i chcą odbyć szkolenia zawodowe (przedstawiciel handlowy / van seller), kurs na prawo jazdy kat. B lub C z kwalifikacją wstępną na przewóz rzeczy, a następnie odbyć płatny 6 miesięczny staż.

Rekrutacja dodatkowa do projektu trwa tylko do 16 maja 2014.

Zapraszamy wszystkie chętne osoby do biura projektu w Krakowie, na ul. Wasilewskiego 20, tel. 12 346 15 06, gdzie nasz doradca pomoże w wypełnieniu dokumentów rekrutacyjnych.

Szczegóły dostępne na stronie http://www.darmoweszkolenia.malopolska.pl/

Wszystkich chętnych już dziś serdecznie zapraszamy!

Studencie!
Poszukujesz pracy? Interesującego stażu? A może chcesz dowiedzieć się więcej o rynku pracy i o tym, co się na nim dzieje ?
Jeśli tak, zachęcamy do odwiedzenia strony Centralnej Bazy Ofert Pracy!
Znajdziesz na niej oferty pracy zgłoszone do powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy.

Link do strony:
http://www.psz.praca.gov.pl/hr/PoSearch/index.php

---------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------

[b]Drodzy Studenci!

Biuro Karier UPJPII przygotowało dla Was coś specjalnego! Oferujemy zarówno naszym Studentom, jak i Absolwentom, wsparcie edukacyjno- zawodowe drogą internetową. Pracownik Biura Karier udzieli profesjonalnej pomocy dotyczącej wyboru drogi edukacyjnej, zawodu, a następnie przy poszukiwaniu pracy, zarządzaniu karierą, jak również dokona korekty dokumentów aplikacyjnych.

Zadając konkretne pytania dotyczące poruszania się po rynku pracy, otrzymasz cenne wskazówki, które pomogą Ci pokierować swoim rozwojem zawodowym oraz odpowiednio przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Kontaktując się online, odpowiedź otrzymasz automatycznie.

Co wystarczy zrobić?

- mieć skrzynkę mailową na gmail.com

- dodać do listy kontaktów adres naszego biura: biuokarier@upjp2.edu.pl

- wygenerować pytanie ... i czekać na odpowiedź naszego konsultanta.

Zapraszamy Was serdecznie w każdy poniedziałek pomiędzy 11 a 13.

Pracownicy Biura Karier UPJPII

Studencie / Absolwencie!

W Wirtualnym Dziekanacie (zakładka Biuro Karier; www.wd.upjp2.edu.pl) możesz złożyć swoją ofertę dotyczącą charakteru poszukiwanej pracy, stażu lub praktyki. Wystarczy, że w zakładce Moje oferty wypełnisz ankietę charakteryzującą obszar poszukiwanej pracy. Ankieta składa się z kilku pytań. Jej wypełnienie nie będzie dłuższe niż 5 minut.
Kolejno pracownik Biura Karier skojarzy Twoją ofertę z ofertami pracy, stażu lub praktyki pracodawców, którzy ogłosili się w tym miejscu. Propozycje najbardziej Tobie odpowiadające otrzymasz do indywidualnej wiadomości - w zakładce Otrzymane oferty.
Skorzystaj z proponowanej przez nas usługi. Naprawdę warto!

Pracodawco!

W Wirtualnym Dziekanacie UPJPII (zakładka Biuro Karier; www.wd.upjp2.edu.pl) możliwe jest składanie ofert pracy staży i praktyk dla naszych studentów i absolwentów. Rejestrując tam swoją firmę / instytucję otrzymujecie Państwo dostęp do ankiety on-line, w której charakteryzowana jest szczegółowo Państwa oferta zatrudnienia. Pracownicy Biura Karier skojarzą w systemie ofertę z ofertą złożoną przez studenta / absolwenta. Oferty najbardziej zgodne co do treści, wymagań, oczekiwań będą Państwu udostępniane indywidualnie.
Aby uzupełnić ankietę należy otworzyć stronę www.wd.upjp2.edu.pl, zarejestrować się w systemie, zmienić hasło na indywidualne (system prowadzi przez ten proces), a następnie w zakładce Moje oferty uzupełnić ankietę.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji ofert!

Stowarzyszenie Dobrej Nadziei kontynuuje rekrutację do projektu „Uzależnienia behawioralne – profilaktyka, diagnoza, terapia. Szkolenia dla studentów krakowskich uczelni wyższych” współfinansowanego ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych będących w dyspozycji Ministra Zdrowia

Celem projektu jest zwiększenie poziomu wiedzy studentów krakowskich szkół wyższych w zakresie profilaktyki i terapii uzależnień behawioralnych, w tym problemowego i patologicznego hazardu. W ramach projektu zorganizowanych zostanie 6 cyklów szkoleń dla 6 grup uczestników (ok. 20 osób/grupa), po 32 godziny każdy, łącznie 192 godziny szkoleń.

Szkolenia składać się będą z 4 bloków tematycznych:
- Uzależnienia behawioralne (etiologia, mechanizmy uzależnienia, objawy, funkcjonowanie psychospołeczne, skutki),
- Rozpoznawanie i diagnoza uzależnień behawioralnych,
- Metody profilaktyki i terapii osób uzależnionych behawioralnie,
- Formy pomocy osobom uzależnionym behawioralnie.
Szkolenia skierowane będą do studentów krakowskich uczelni, których studia mają zastosowanie w służbie zdrowia, takich jak: medycyna, pielęgniarstwo, psychologia, pedagogika, praca socjalna i in. SZKOLENIE JEST BEZPŁATNE.
Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i odesłanie go na adres sdn.projekt@gmail.com lub dostarczenie do Biura projektu: ul. Batorego 5, Kraków; od poniedziałku do piątku w godzinach 10-14. O przyjęciu na szkolenie będziemy informować na bieżąco.

SZKOLENIE JEST BEZPŁATNE

Formularz zgłoszeniowy 1

Formularz zgłoszeniowy 2

Ulotka 1

ulotka 2

Oferta praktyki Aspen

Firma usługowa zaprasza studentów zainteresowanych odbyciem praktyki w dziale Zasobów Ludzkich.
Praktyka jest bezpłatna i może trwać minimum 1 miesiąc.
Zakres zadań:
1.W zakresie obsługi kadrowo – płacowej
- Rozdzielanie dokumentacji kadrowej miedzy spółki grupy,
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (praca z danymi osobowymi)
- Zakładanie teczek osobowych,
- Rozliczanie czasu pracy,
2. w zakresie działań rekrutacyjno – selekcyjnych
- Reprezentowanie firmy na targach pracy,
- Przygotowanie ankiety rekrutacyjnej dla potencjalnych kandydatów na targi pracy,
- Opracowywanie notatek ze spotkań z potencjalnymi kandydatami,
3. W zakresie bieżących aktywności działu:
- Prezentowanie przygotowanych podsumowań i raportów na spotkaniach zespołowych,
- Przygotowywanie bieżących raportów na podstawie Exela i sytemu kadrowo – płacowego,
- Zaangażowanie w organizację i prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, a w szczególności w zakresie technicznej organizacji,

Oferujemy:
1. Niezbędne narzędzia pracy,
2. Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
3. Pracę w stabilnej firmie, w zgranym zespole,

Praktyka jest bezpłatna, może trwać od 1 do 3 miesi pęcy.
Wszystkie osoby zainteresowane praktykami prosimy o przesyłanie cv na adres meilowy: kadry@aspen.pl w tytule wiadomości wpisując „praktykant – ZL”.

  • ostatnia aktualizacja: 2014-10-09; 13:51

  • PDF
  • Drukuj
  • Mail